Eye for Eye gives insight into the world we live in, where brutal things happen right in front of us – only we don't see them. K, a young refugee whom nobody wants to deal with, finds himself alone in Denmark, no friends, no family, no age. All he has is a troubled memory of a religious warzone. Three new friends offer him a new life, albeit a life with crime, drugs, sex and violence. When a 16-year-old girl is raped, K convinces his friends to revenge her. Suddenly the gang finds itself caught in a chain reaction of above-the-law street fights and shoot-outs. A vicious circle of revenge has begun.