Comi-tragic tale of a woman’s search for her identity in the labyrinth of relationships. Karolina, a young woman full of life and naivite, meets mysterious and elusive stockbroker Alex. She throws her heart, and her body, at him only to fall hard. Deciding from now on to combat men with their own weapons of aloofness, indifference, and superficiality, she discovers with each new and more bizarre experience that this is a game she will have to learn how to play. Bitches are made, not born.