A story of Vanda, a young flight attendant, who feels a constant urge to fly, this even in her private life, where she often lacks firm ground under her feet. She runs off to an old village in the East of Slovakia and moves in with her grandmother. There, at the end of the world, Vanda feels comfortable, untill she gets evolved into trade with human fate. This adventure makes her reconsider her roots and relationship so that she can go back to her own life knowing she has a home.