After a lifetime working as a gigolo, Manuel comes back home to star anew. But his arrival coincides with a mayor forest fire, and soon he is coercing family and friends to volunteer for the rescuing squad. Through a spider web of lies he will realize that, sooner or later, he'll have to come clean about his past.