The 30’s. A giant more than six and a half feet tall, he becomes one of the most unlikely legends in sports history. His name is Primo Carnera, but the world knows him as “the Walking Mountain”. Our story is about a giant with a deep-rooted belief in certain values: that the family is sacred. That you should never lose touch with your home or your roots. That you should be willing to sacrifice to give your children a better future. That you should keep following your dream, even if it seems impossible. That you are never defeated, unless you stay down. If you get back up, and start fighting again, you never lose.