A road-movie in Occupied Cyprus, to the sources of inspiration of George Seferis, the Nobel prize-winning Greek poet. This film is the second of a two-part film concerning the 288 photographs that George Seferis shot in Cyprus during his three trips to the island in 1953,1954 and 1955.