Joe Scot is a washed-up Hollywood star whose hedonistic lifestile of sex, drugs and celecrity has taken its toll. Flashback to his childhood and small-town English seaside life set to the beat of Roxy Music and Bowie. Joe's rites of passage as a young man lay the foundations for the Hollywood dream ho goes on to experience. Confronted by tragedy, he is forced to flee in search of a new life, and only now does he finally face up the ghosts of his past.