A small town and its hopeful citizens are about to embark on a bright new journey. A world instantly transformed by ideologies, regimes and dreams of economic prosperity. The tales of characters whose lives intersect in a sinister past, nuclear future and stinging mosquitoes flying through time, sealing their fate together.