Lorna, is trying to get the correct papers together so she can stay in Belgium and fulfil her dream of opening a shop in Liège. Encouraged by her friend Fabio, she agrees to a marriage of convenience with a young drug addict, Claudy. Lorna hopes for his imminent demise but her dream is thwarted by Claudy’s desire to break free from his drug dependency.