As a successful photographer of world-wide renown, Finn leads a life that is as prominent as it is hectic. He gets by with very little sleep, his cell phone is never still, and the music from his headphones is his most constant companion. But when his life suddenly spins out of control, Finn takes off and leaves everything behind. His journey leads him from Düsseldorf to Palermo. There he finds himself persecuted by a mysterious shooter who’s after him with a vengeance. At the same time a whole new life is beginning for Finn. And a great love...