Sixteen-year-old Jonas fails his exams again but thinks he can devote himself professionally to tennis. He fails the national competition. He meets 30-year-old Pierre, who is moved by his situation, and decides to help him. Depending entirely on his support, Jonas neglects public school. Incapable of setting the boundary lines of their relationship, his tutoring takes a turn that is more than merely academic.