A woman is driving on the highway. She becomes distracted and runs over something. On the days following this incident, she fails to recognize the feelings that bond her to things and people. She just lets herself be taken by the events of her social life. One night she tells her husband that she killed someone on the highway. They go back to the road only to find a dead dog. Friends close to the police confirm that there were no accident reports. Everything returns to normal and the bad moment seems to be over until the news of a gruesome discovery again worries everyone.