She didn't ask for it. It just happened. There were stealing glances, attraction. But this was never supposed to happen. Inge is in her mid-60s. She has been married for 30 years and loves her husband. But Inge is drawn to this older man Karl, already 76. It's passion. It's sex. And she suddenly feels like a young girl again...