Three short films ("Interior Design", "Merde" and "Shaking Tokyo") compose the movie. Each segment is freely inspired by Tokyo and shot in the heart of the city. TOKYO! is a symphony interpreted in three dissonant parts, reflecting the image of the metropolis.