Soraya, 28, born and raised in Brooklyn, decides to return to live in Palestine, the country her family was exiled from in 1948. On arriving in Ramallah, Soraya tries to recover her grandparent’s money, frozen in an account in Jaffa, but is refused by the bank. She meets Emad, a young Palestinian whose ambition, contrary to hers, is to leave forever. Tired of the constraints that dictate their lives, Soraya and Emad know in order to be free, they must take things into their own hands, even it means breaking the law. In this quest for life, we follow their trail through remains of a lost Palestine.