Yvan, a quick-tempered, 40-year-old vintage car dealer, surprises young Elie trying to burgle him. But he doesn’t beat him up. Instead, he develops a strange affection for him and takes him home to his parents in his old Chevrolet.It’s the start of an odd journey by two ne’er-do-wells through a magnificent but no less flipped-out country.