Silvana, the depressed wife of a provincial industrialist, persuades herself that Marie, their young Romanian maid, is stealing valuable objects around the villa. With no proof and against her husband’s wishes, Silvana decides to fire Marie without notice. After desperately wandering around, Maria finds shelter with her former boyfriend, Ionut. The young man has just been released from prison and now shares a hovel with his younger teenaged brother, Igor. The long-extinguished passion between Marie and Ionut flares up again.