Djamila wants to start taking the Pill because things with her boyfriend are getting serious. Zoe’s mother gives her condoms but calls her a whore. Nedjma hides her pills outside, because her mother searches her bag. Helen thinks she’s too fertile. Clemence is afraid. Adeline wants to keep it, Margot too. Maria Angela wants to find out who got her pregnant. Ana Marie has chosen love and liberty. Anne, Denise, Marta, Yasmine, Milena are counselors who receive and listen to all these women wonder how sexual freedom is possible. Here, everyone laughs and cries and is overwhelmed. They dance, smoke on the balcony. They come incognito to recount their story, be it ordinary or incredible.