Blind Loves is a film about love between blind people. Love can be soft, love can be silly, love can be blind at times... To find one´s place in this world is not an easy thing to do for people with good sight, but how much more difficult it can get for somobedy who is blind? The “view” of blind persons is often pure and essential, and very often witty. It uncovers new dimensions of meaning of happiness.