When 13-year-old Adriana is kidnapped by sex traffickers in Mexico City, her 17-year-old brother, Jorge, sets off on a desperate mission to save her. Trapped by an underground network of international thugs who earn millions exploiting their human cargo, Adriana's only friend throughout her ordeal is Veronica, a young Polish woman captured by the same criminal gang. As Jorge dodges overwhelming obstacles to track the girl's abductors, he meets Ray, a Texas cop whose own family loss leads him to become an ally.