Fiona and Dom are teachers in a country school. They share the same passion for Latin American dancing and are very much in love. At the weekends, they take part in regional dancing competitions. Their house is overflowing with trophies. One night, as they are returning from a competition, they try to avoid a failed suicide victim, stuck in the middle of the road. Their car hits a wall and their life is turned upside down.