Arturo is a peaceful cab driver who has to obtain two thousand dollars within twenty-four hours. His older son, Ramiro, who left home four years ago, has just phoned from Houston asking for urgent help. His wife, Irene, keeps their savings away from Arturo's reach. The same day Leandro, their younger son who still lives with them, plans to steal those savings, buy a drugs batch and run away to the coast to sell it at nightclubs, getting enough cash for a plain ticket to find his brother. When they confront each other for this money, Arturo will turn again into the man who forced Ramiro to escape four years ago.