What was Delphine thinking when she dare claim, one evening in front of two of her colleagues, that she was having an affair with her boss? Within 24 hours, the rumour does the rounds of the office. She’s put herself in an impossible situation. All the more so as her boss – a handsome, married man and father – doesn’t even know who she is. What’s more, he is already having a secret, torrid affair with a fiery mistress! If the rumour reaches her ears, she will certainly be sacked. To get herself out of this difficult position, Delphine calls on her two best friends, Cathy and Manon, who help her to come up with a series of strategies that are each more bizarre and extravagant than the other. Mistakes, misunderstandings and misinterpretations come one after the other at a frantic rate as Delphine is gradually transformed, losing her irredeemable awkwardness and, contrary to all expectations, finally finding her soul mate.