Lucas and Maria are brother and sister, and they are elderly. They share a house with their memories and the friendly ghosts of the people they have loved. They know that sooner or later, one before the other, they will buy the ticket for the final journey. Marcos and Roma are alone, and they are young. She's a nurse and paints windows that embellish the views from her room. Marcos is lost, clinging to his accordion and a pile of questions. They don't know that sooner rather than later they will set out on a journey togheter. One day, they meet by chance. From that moment, Lucas and Maria, from the marvellous vantage point of their years, are going to infect Roma and Marcos with their way of being.