Rita is named after a famous American movie star whom her late, former actress grandmother once adored. She lives in one of Manila’s oldest districts with her busy mother and entrepreneurial aunt. Years later, she is still the same girl enamoured with television, now also tending to her aunt’s stall selling pirated DVD movies. Elsewhere, there survives footages of a movie done before the war.