Alba has come to pick up Inti. He is six, she is 30. Temperamental, talkative and naive, Alba hitchhikes with Inti to a valley in Patagonia: El Bolson (non-nuclear zone), a haven for renegades from all over the world. At the home of the late Dr. Schulz, day and night are one in a non-stop party, among the insect collections and multitude of animals. At the foot of the mountains, peasant children have fun destroying a school and attacking the houses of new residents. Between these two impossible worlds, Alba and Inti try to build a normal life as mother and son, Alba clinging to her daydreams, Inti to his survival kit.