A young woman’s elderly grandfather is kidnapped for ransom during a crime wave following the Argentinean economic crisis of 2002. She learns about his role in the military dictatorship of the 1970’s and must then consider one of the paradoxes of Argentinean society: what can we forgive and how much can we forget?