The first user-generated feature and winner of My Space's MyMovieMashUp competition is a comedy set in the world of battle reenactments. Sales assistant Richard spends his weekends as a mighty Norse warrior, leading the 'Bloody Broadswords', dedicated noble fighters battling to uphold their honour.