It’s almost summer in Sweden and minor indiscretions and misbehaviour abound. Leffe likes to show off for his friends and play salacious pranks, especially when he’s drinking. Meanwhile, a righteous grade-school teacher doesn't know where to draw the line: she insists her fellow educators need a bit of instruction. Then there are two young teenage girls who like to pose for sexy photos and to party, but one night in a park, one of them is found passed out drunk by a complete stranger. A humourous look at lessons to learn, lectures to give and lines not to cross.