In Bangkok, a corpulent European man and a young, pregnant Thai woman live together in near silence. His large body stands out in marked contrast to her tiny frame. He gives her presents – she has a growing collection of stuffed animals – and takes viagra pills. She is looking for security and he is the best way to stay out of Soi Cowboy, the red-light district where they met. She likes him but sleeping with him is a duty. Meanwhile, in the countryside, a teenage mafia enforcer is employed to deliver his older brother’s head.