It’s been a hell of a day on the highway. When Federal Officers Elizabeth Anderson and Sam Hallaway arrive at Captain Billing’s office, they have three sets of stories to figure out and a string of vicious murders to consider. One zealot cop, a strung out junkie and an eight year old girl all sit in testimony to the roadside rampage, but as the Feds begin to expose the fragile little details each witness conceals so carefully with a well practiced lie, they soon discover that uncovering ‘the truth’ can come at a very big cost...