Gaby is a 14-year-old boy who is afraid of going to school. Perhaps his fear is caused by Guille, a classmate, who in turn is afraid of disappointing his father. But Gaby and Guille’s fathers are both afraid. Joaquín, Gaby’s father, is afraid of losing his job, and Merche, his mother, is afraid that their family will fall apart. Guillermo, Guille’s father, is afraid of the power that surrounds him, and Magda, his mother, is afraid of not knowing her own son. And then there is Silverio, the pizzeria owner, who is not afraid of anything. Well… perhaps God. And you? What are you afraid of?