Powerful, disturbing and moving in equal measure, 2005's acclaimed Kidulthood took us deep into London's unseen underbelly, delivering a raw, hard-hitting reflection of what life is like for 21st century teenagers, where sex is currency, drugs are easy to come by and violence is a way of life. Six years after Sam Peel is released from jail for killing Trife, he soon realises that life is no easier on the outside than it was on the inside and he's forced to confront the people he hurt the most. Some have moved on, others are stuck with the repercussions of his actions that night, but one thing's for certain - everyone has been forced to grow up...