Antoine Méliot is around 40 years old and has everything he needs to be happy: a beautiful wife, two adorable children, friends he can count on at all times, a pretty house in the Yvelines and money. But one day, he decides to ruin everything in one week-end, losing his happiness, his family and his friends. What has happened to this man for him to change his behaviour in such a strange way?