Michale is a woman in her mid-30’s, married with a young son and working in her father’s Tel Aviv accounting firm serving religious institutions. She divides her time between her child, her husband, her work and the man with whom she is having an affair. When Michale learns of the sudden death of her lover, her life is shattered.