Attractive, bright, 16-year-old Jenny is stifled by the tedium of adolescent routine; she can’t wait for adult life to begin. One rainy day her suburban existence is upended by the arrival of a much older suitor, David. Urbane and witty, David instantly charms Jenny and introduces her to a glittering new world of classical concerts, art auctions, smoky bars, and late-night suppers with his attractive friends. He replaces Jenny’s traditional education with his own more-dangerous version. Just as the family’s long-held dream of getting their brilliant daughter into Oxford has seemed within reach, Jenny is tempted by another kind of life.