Lali, a moustached gypsy, and a bald guy named Lori come from Transylvania and are friends to the end. The charismatic duo initially set out for Vienna and later go off to Egypt together. Though their failures have been many, and even their successes short-lived, their friendship manages to overcome all obstacles.