40-year-old Fudo is a taxi driver from Sarajevo. Aside from that, he collaborates with the local underworld, giving robbers tips on houses whose owners are away on holiday. Because of his wife and – most importantly – his small son he decides to ditch the latter activity. Shaking free of one’s own past is not easy, however. He starts with a new car, and to buy it he borrows money from a colleague – who nonetheless wants a favour in return. What’s more, Fudo’s first passenger in his “new” life is a pregnant woman he takes to the hospital where he is assumed to be the child’s father. Fudo however is not about to compromise his resolution, and he continues to try to be a better person.