“N” has lived in the institutionalised world of a North London psychiatric ward for years upon years, and doesn’t want to change a thing about it. The turning point in her life comes with a new patient, an elegant and temperamental black woman named Poppy Shakespeare, who insists she is not insane. The two women strike up an unusual friendship...