Romania. The near future. The Russian federation returns the Romanian Treasure. A statue, a ring, a Russian general, a billionaire arab, a commando, Mertanu’s gang, a police officer, a TV star, three boys and a girl, a dog, a collection car, nasty boys, mab guys, a bag full of money… all in a summer weekend.