When Daniel, a shy but extremely talented music student, lands the good-looking Sofie, he feels for the first time ever that his life makes sense. Unfortunately, his euphoria is soon turned to all-consuming jealousy when he suspects Sofie of having an affair. Even though all around him say he is mistaken, Daniel is convinced that Sofie isn't telling the truth. As suspicions grow, Daniel's feelings get the best of him, and hidden sides of his temperament become full-blown.