Three girls meet by chance in a cancer ward. Struggling to come to terms with their fate, they all look back on a decisive moment in their life: Sara, a professional swimmer relentlessly urged on by her ambitious father, was deprived of her only real chance of happiness. Mette has left her deeply religious family, finding it too hard to bear that they have accepted her fate while she hasn't. And Stephanie has brutally rejected her boyfriend in fear of being rejected herself. Although their stories are very different, the three girls are brought together in their search for love and companionship.