A priest in Ireland meets a woman from his native Lithuania only to find out her mysterious identity is closely connected with a darkest secret of his past. Desperate for a better life Valda left Lithuania for Ireland, hoping to find a new purpose in life but failed to fulfill a promise to come back she made to her son. Now a boy is adopted by a childless ex-wife Nora of the desperate businessman Ben whose life is falling from his hands. Caught in a struggle with her husband's mistress Laima she must fight not only for her firm but also for the custody of a child who now is her only hope in life.