In the 1970's, Bruno Caprice was a one-hit wonder with his first and only single, "Quand tu t'en vas." Now completely out of the limelight, he earns a living as a receptionist in a Parisian luxury hotel. An unexpected phone call changes his life: a rich Lebanese businessman wants him to come sing in Beirut, for his wife's birthday. There he discovers that his song has not been forgotten.