Follows the early years of Dutch rocker Herman Brood from 1974-1979. A self-professed rock'n'roll junkie, he was discovered by Koos Van Dijk, who later became his manager. Chronicles the relationship between Herman Brood and Koos Van Dijk as they go from virtual unknowns to local phenomenons.