Some people think Lucia’s a bit unhinged; others believe she lives in another world. Her older sister Katia is convinced that she’s simple-minded. Such impressions are surely the result of Lucia’s desire to remain a child forever. But perhaps her strange behaviour is just a means of defending herself against the harsh surroundings in which she is growing up: Lucia’s mother came to Amsterdam from Russia several years ago. She makes a living for the family working as a prostitute.