Marco and Melanie, a young married couple, are living a life of passion, chaos, and all the little frustrations of everyday existence. Their love for each other seems like a beacon on heavy seas. But career pressure, burned toast, and dirty laundry are eroding all tenderness, and they never seem to find enough time for their six-year-old son, Benny, either. Their world is about to fall apart when Melanie moves out, taking Benny with her. She files for divorce, and Marco makes a decision that is not only going to change his own life. In some peculiar way, he suddenly discovers his love of fatherhood ...