Freak and Jajà are in a place with no date and time. A no man’s world. The earth is no longer inhabited by man, but on rare occasions a strange survivor or two will appear. The two protagonists who have never met, meet at Bus stop in the middle of nowhere. The Bus arrives but doesn’t stop, it was the Bus that was going to GODOT, the God which manifested itself through a musical sound on the other side of the mountain. So Freak and Jajà decide to look for him on foot, in this way embarking on a journey that will have them meet the bizzarre characters living on this land. Unfortunately Freak and Jaja at the end of their journey.. will meet up with death before reaching their God.