A man in his thirties lives alone in a house in the country, some kilometres away from Barcelona. Totally isolated from modern society, from the noise and crowds of the city, he has made a space for himself, far from prying eyes. It is here that imagination and creativity can find free expression. Obsessed by bullfighting, he collects stones every day and takes them in a wheelbarrow to a meadow where he places them in a circle. He also draws horns on the concrete surface in front of his house, marks strategic locations with a cross and reads texts by famous writers about symbols relating to the world of «la corrida». Repeated on a daily basis, his actions become a form of ritual that give him satisfaction and a sense of wholeness.