The winter season is approaching. In the snow chain packing section of a factory, the orders are starting to pile up. Javier, the manager, asks for more staff to be provided. Jairo is sent from another section while Ángela and Karmentxu are hired through a temporary work agency, for two weeks. From 6am to 2pm, the four of them pack snow chains in silence, each of them at their own workstation. Weather reports predict a storm, thus prolonging their time at work. Without realising, Ángela starts to break the work rules and, little by little, the rules begin to change.